clash royale

clash royale

سلام.
خوش اومدید. در این وبلاگ سعی شده هر مشکلی در زمینه کلش رویال دارید برطرف بشه.
برای سریع پیدا کردن مطلب مورد نظر از راهنمای سایت استفاده کنید.
با نظراتون از ما حمایت کنید :)

طبقه بندی موضوعی

ترکیب با گالم تامبستون و لایتنینگ

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

نیروهای مورد نیاز:گالم(golem)،تامبستون(tombstone)،لایتنینگ(lightning)،آرچر(archer)،مگا مینیون(mega minion)،بیبی دراگون(baby dragon)،زپ یا اررو(zap or arrows)،لاگ(log)

           گالم تامبستون لایتنینگ

آموزش:

این دک یکی از پرطرفدار ترین دک های موجود داخل بازیه چون به سختی میشه نقطه ضعفش رو پیدا کرد با این دک تقریبا میشه همه رو شکست داد (البته بستگی به مهارت خودتون و لول نیروهاتون هم داره)

تامبستون رو وسط زمین بذارید تا جلوی نیروهایی مثه مینی پکا و پرنس و اسپارکی و... رو بگیره.در این دک شما باید با مگا مینیون و آرچر به دفاع بپردازید. برای دفاع حتی میتونید از گالم نیز استفاده کنید. میپرسید چجوری؟! اگه حریفتون نیروهایی مثه جاینت و لاوا و .. انداخته باشه و پشت اون هم یعالمه پشتیبان مثل ویزارد و مگا مینیون و ... انداخته باشه شما باید گالم رو رها کنید نا نیروهای پشتیبان رو مشغول کنه و بعد با استفاده از مگا مینیون و آرچر لاوا جاینت یا ....  رو بزنید و بعدش به نابودی نیروهای پشتیبان بپردازید.

+ اگر حریفتون اینفرنو دراگون یا اینفرنو تاور داشته باشه یکم صبر کنید و بعد ژپ یا لایتنینگ رو بزنید تا ریشارژ بشن.

+ بجای لاگ میتونید از آیس اسپریت و .. که کم هزینه هستن استفاده کنید.

منبع: 🔶Clashr.blog.ir🔶

کلمات کلیدی:دک با ارچر،ترکیب با آرچر،ترکیب با مگا مینیون،دک با مگا مینیون،ترکیب با بیبی دراگون،دک با بیبی دراگون،ترکیب با لاگ،دک با لاگ،ترکیب با تامبستون ، دک با تامبستون،ترکیب با لایتنینگ،ترکیب با اسپل رعد و برق، دک با لایتنینگ، ترکیب با لایتنینگ


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">