clash royale

clash royale

سلام.
خوش اومدید. در این وبلاگ سعی شده هر مشکلی در زمینه کلش رویال دارید برطرف بشه.
برای سریع پیدا کردن مطلب مورد نظر از راهنمای سایت استفاده کنید.
با نظراتون از ما حمایت کنید :)

طبقه بندی موضوعی

ترکیب هوگ ، ماسکیترو والکری

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

نیورهای مورد نیاز:هوگ(hog) ،والکری (valkyre ماسکیتر(musketeer آیس اسپیریت(ice spirit اینفرنو تاور(inferno tower)،سم (poison)،زپ (zap)،کالکتور (collector)

             هوگ،والکری و ماسکیتر

آموزش:

به جرئت میشه گفت این ترکیب یکی از بهترین ترکیبات موجود داخل بازی کلش رویال هستش. سعی کنید در هر لحظه حداقل دو کالکتور در زمین داشته باشید. حالا والکری یا ماسکیتر را از آخر زمین بیندازید و کمی صبر کنید تا به نزدیکی پل برسد و بعد بقیه ی نیروها – آیس اسپریت ، هوگ و... را رها کنید.ترتیب نیروها باید به این صورت باشد که والکری جلوتر از همه بعد هوگ و در آخر ماسکیتر و آیس اسپریت قرار بگیرن.مانند تصویر زیر:

               ترتیب نیروهای دک هوگ والکری و ماسکیتر

بعد از این که نیروهاتون به تاور دشمن رسید یه اسپل سم اونجا بندازیدبه صورتی  که هم تاور و هم نیروها و دفاعی های دشمن در شعاعش قرار بگیرن.استفاده از زپ در محدوده ی اسپل سم برای نیروهای دشمن مثل بربر و .. آن ها را بسیار آسیب پذیر میکند. برای دفاع هم از اینفرنو تاور استفاده کنید که بسیار عالی هستش.

موفق باشید.

منبع: 🔶Clashr.blog.ir🔶

کلمات کلیدی: بهترین ترکیب با هوگ،بهترین دک هوگ،ترکیب با هوگ،ترکیب با ماسکیتر ترکیب با تفنگدار،ترکیب با والکری،بهرین ترکیب کلش رویال،ترکیب هوگ والکری و ماسکیتر،ترکیب بدون لجندری،بهترین ترکیب بدون کارت لجندری،ترکیب برای آرنا شش،ترکیب برای آرنا هفت،ترکیب برای آرنا هشت،ترکیب برای آرنا نه،ترکیب برای رفتن به آرنا شش ، ترکیب برای رفتن به آرنا هفت،ترکیب برای رفتن به آرنا هشت،ترکیب برای رفتن به آرنا نه،ترکیب حرفه ای برای آرنا نه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">